Implementarea proiectului incepe dupa semnarea contractului de finantare de catre beneficiarul sumelor nerambursabile si OTIMMC. Implementarea proiectului se realizeaza pe mai multe paliere: tehnic; organizatoric; managerial; informaĊ£ional etc.

 Etapele de implementare vor fi:

A. ELABORAREA DOCUMENTATIEI PROIECTULUI
1. Asigurarea informatiilor si a documentelor suport
2. Intocmirea graficului de activitati
3. Elaborarea planului de afaceri si a proiectiilor financiare pentru proiectele de investitii
4. Elaborarea cererii de finantare si a altor documente solicitate de catre organismele finantatoare
5. Montajul, multiplicarea, depunerea dosarului, certificarea inregistrarii depunerii la organismul de implementare a programului

B EVALUAREA, PRE-CONTRACTAREA SI CONTRACTAREA PROIECTULUI
1. Asistenta pentru completarea si clarificarea tuturor solicitarilor organismului de implementare
2. Participare directa la vizitele si intalnirile efectuate la solicitant de catre reprezentantii OTIMMC

C ETAPA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI
1. Asistenta directa la implementarea Contractului de finantare;
2. Urmarirea respectarii clauzelor contractuale, a planificarii in timp a investitiei si a resurselor alocate;
3. Asistenta la respectarea regulilor de vizibilitate privitoare la ajutorul financiar acordat de catre programul accesat;
4. Asistenta la elaborarea documentatiilor si derularea procedurilor de achizitii publice;
5. Asistenta pentru evitarea cazurilor de conflicte de interes;
6. Elaborarea rapoartelor de progres si a solicitarilor de informare din partea Autoritatii de Management a programului
7. Participarea, ori de cate ori este necesar, la intalnirile operative legate de realizarea investitiei, cu sau fara participarea reprezentatilor.

D ETAPA POST IMPLEMENTARE A PROIECTULUI
1. Completarea si clarificarea tuturor solicitarilor Autoritatii de Management referitoare la raportul final;
2. Asistenta pentru rezolvarea tuturor solicitarilor inaintate de catre OTIMMC dupa incetarea Contractului de finantare.

Evaluare initiala

  1. Completeaza detele de mai jos pentru a beneficia de o evaluare GRATUITA a eligibilitatii proiectului tau..
  2. Nume si Prenume(*)
    Please type your full name.
  3. E-mail(*)
    Invalid email address.
  4. Numar Telefon(*)
    Invalid Input
  5. Voi angaja pentru proiect:(*)
    Please tell us how big is your company.
  6. Activitatea pentru care doresc fondurile:(*)




    Please specify your position in the company
  7. Suma necesara pentru proiect
    Invalid Input
  8. Dispun de fonduri proprii




  9. Descrie succint activitatea pentru care doresti finantarea
    Invalid Input
  10. Localitatea unde doresc implementarea proiectului
    Invalid Input

Dianex - Consultant afaceri

Grupul de firme Dianex activeaza in judetul Prahova din iunie 2005 participand la deschiderea a peste 1000 de afaceri. Servicii oferite : infiintarea firme ONRC, consultanta antreprenoriat si afaceri, autorizari ITM, DSV, DSP, Mediu, elaborare proiecte finantare, protectia muncii, resurse umane si contabilitate.

 

Contact Us

0244 529 596 interior 1
0721 321 348
 

Strada Leului nr.7
Ploiesti, Prahova/span>
 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.