Dianex Serv SRL - consultant in afaceri de peste 12 ani ofera servicii pentru actualii si viitori antreprenori care doresc sa-si deschida o afacere in judetul Prahova.

Primul pas inainte de a face orice demers in deschiderea unei firme ar fi autoevaluarea personala prin care vom determina profilul viitoarei firme. Pentru aceasta vom adresa unele intrebari urmand ca in urma raspunsurilor primite sa creionam profilul dvs. Este foarte important sa intelegem ca fara unele calitati native este foarte greu sa devii un antreprenor de succes. Vom analiza lucrurile care trebuiesc imbunatatite. O parte din intrebari vor fi: Sunteti sanatos?; Va asumati riscuri?; Sunteti un bun conducator?; Aveti pregatire pentru afaceri?; Stiti sa luati decizii ?; Aveti spirit de initiativa ?; Sunteti bun organizator ?; Aveti din ce trai ?; Puteti sa munciti mult ?; Aveti experienta ? etc. Daca cele mai multe raspunsuri vor fi negative, ar fi mai bine sa renuntati la ideea de a deveni antreprenor. Vom face succint analiza SWOT (punctele tari, punctele slabe, oportunitati si amenintari).

Vom asculta ideea de afaceri pe care o aveti si vom analiza impreuna aspecte importante legate de respectiva idee:

  • Ce parere are familia, prietenii despre ideea afacerii cu  produsul sau serviciul propus?
  • Aveti cumparator pentru serviciul / produsul promovat de dvs?
  • De ce doriti sa initiati respectiva afacere?
  • De ce considerati ca veti reusii?
  • Ce concurenti aveti si punctele forte ale acestora.
  • Vom face un studiu de fezabilitate

Astfel vom ajusta impreuna anumite elemente din ideea dvs, pe care nu le-ati luat in considerarea sau de care nu ati stiut si vom aduce idea dvs la o forma concreta de aplicare.

Vom prezenta varianta de societate care se potriveste idei dvs expunand caracteristicile principale, obligatiile viitoare, impozitele care vor genera din activitatea dvs, daca inregistrarea in scopuri de TVA va avantajeaza sau nu, obligatiile si drepturile fata de viitorii salariati si colaboratori, autorizarile necesare si cadrul legal in care va functiona respectiva societate.

Ca ultima etapa in initierea afacerii va fi elaborarea planului de afaceri. Ca principale obiective pe care le urmareste un plan de afaceri avem:

  • intelegerea pozitiei firmei pe piata specifica si in raport cu concurenta;
  • stabilirea unor obiective realiste pentru afacere;
  • identificarea riscurilor si dificultatilor in functionare, in vederea elaborarii strategiei de gestionare a acestora;
  • dimensionarea si alocarea de resurse financiare, materiale si umane necesare obţinerii unei eficacitati maxime;

ANALIZA INITIALA
1. Analizarea ideii de proiect prezentate de catre solicitant
2. Verificarea încadrarii solicitantului si a proiectului în conditiile de eligibilitate ale programului
3. Analiza documentelor si evaluarea situatiei initiale
4. Identificarea si propunerea de solutii alternative pentru respectarea conditiilor de eligibilitate
5. Definirea conceptului proiectului
6. Stabilirea costurilor preliminare si a surselor de finantare pentru proiectul propus
7. Verificarea preliminara a punctajului care ar putea fi obtinut la evaluarea tehnica

Evaluare initiala

  1. Completeaza detele de mai jos pentru a beneficia de o evaluare GRATUITA a eligibilitatii proiectului tau..
  2. Nume si Prenume(*)
    Please type your full name.
  3. E-mail(*)
    Invalid email address.
  4. Numar Telefon(*)
    Invalid Input
  5. Voi angaja pentru proiect:(*)
    Please tell us how big is your company.
  6. Activitatea pentru care doresc fondurile:(*)




    Please specify your position in the company
  7. Suma necesara pentru proiect
    Invalid Input
  8. Dispun de fonduri proprii




  9. Descrie succint activitatea pentru care doresti finantarea
    Invalid Input
  10. Localitatea unde doresc implementarea proiectului
    Invalid Input